Thursday, March 16, 2006

Majlis Persandingan di Kuala Kangsar ~ 14 March 2004


Makan beradap....Makanan kat atas meja tu memangla sedap, tapi tak tahu kenapa masa hari tu macam kenyang je perut ni...Masa ni rasa macam lawak sangat...sebab ramai sangat orang yang mengusik...langsung hilang mood nak makan....Macam-macam makanan ada, udang panjat pun ada.....masalahnya, perut ni la...kenyang semacam je...padahal tak diisi lagi...Bukan apa, excited la tu namanye....@};-


Yang jadi pengapit perempuan tu anak sedara aku.....pengapit suami pulak classmate aku dulu, Che Wan Saufi...aku sendiri pun tak tahu yang dia berkawan dengan suami aku....yang kat sebelah dia pulak, classmate aku jugak, Marwarni...makwe si Che Wan, tapi sekarang dah jadi suami isteri....





Di depan rumah semasa menyambut ketibaan suamiku.....Berdebar sangat masa ni....dengan paluan kompang dan kehadiran tetamu yang ramai....nervous aku....Rombongan pengantin dari Pahang
datang dengan sebuah bas....ramai..kat belakang aku tu semuanya kaum kerabat dari Pahang.....





Hai Selamat Pengantin Baru.....Itu dia Raja Sehari....Suffian dan Fariza....Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...Terima kasih diucapkan kepada semua yang menghadiri majlis perkahwinan kami....Doakan kebahagiaan kami....Amin.....













0 Comments:

Post a Comment

<< Home