Thursday, March 16, 2006

Kelahiran


Tanggal 25 September 2005, Muhammad Adam Harraz selamat dilahirkan pada jam 7.09pm di Hospital Selayang dengan berat sebanyak 3.15kg.....Aku lahirkan Adam secara normal....

Penantian selama 9 bulan 10 hari berakhir....Masa melahirkan Adam memang satu perasaan yang tak dapat nak digambarkan...Betapa besarnya nikmat Tuhan.....segala penat lelah hilang sekelip mata bila Adam dilahirkan...satu perasaan baru yang tak pernah dirasa selama ini....rasa tenang, damai dan ....
tak tahu nak described macam mana...Memang kuasa Allah SWT.....kini aku dah jadi ibu....seronoknya.....


Gambar ni masa umur dia sehari....Masa ni macam tak percaya dah ada anak.....Perasaan happy tu memang tak hilang lagi.....Satu pujian untuk kakitangan Hospital Selayang atas kerjasama yang diberikan sepanjang proses kelahiran Adam....Orang kata hospital kerajaan tak bagus, tapi aku memang puji jururawat, bidan dan doktor yang menjaga aku sepanjang di hospital....memang bagus dan best....Terima kasih berbanyak....Yang pentin
g kita kena berdoa kepada Yang Maha Esa....semoga segalanya berjalan lancar....kalau dah nak jadi apa-apa pun di hospital swasta ke, kerajaan ke....mana-mana pun boleh jadi.....kalau Dia mengkehendaki sesuatu itu berlaku, semuanya di atas kuasaNya....kita kena tawakal....

Bila tengok muka baby first time, aku tertanya-tanya.....dia ni ikut muka siapa, ibu atau ayahnya.....tapi tak nampak lagi.....tak tahu ikut muka siapa.....tapi yang pastinya....so CUTE.....

~sahfm~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home